קידום אתרים

קידום אתרים אורגני בגוגל (SEO), הפך לאפיק האפקטיבי והרווחי ביותר, בקרב חברות וארגונים. מדי יום, מיליוני ישראלים מחפשים בגוגל, אחר מוצרים או שירותים, במטרה למצוא תשובה לצרכים שונים. Uliels" יניב אוליאל", מתמחים בקידום אתרים אורגני בגוגל, ומספקים לכם תוצאות מדהימות, בקידום האתר. Uliels יניב אוליאל, מקפידים על קידום אתרים איכותי, מקצועי ומעמיק, אשר מתמקד בהשגת מטרות שיווקיות ויעדים ברורים, תוך פעילות קידום רחבה, להשגת ביצועים מקסימליים, מתהליך קידום האתר שלכם בגוגל. uliels יניב אוליאל, שמחים לספק גם עבורכם, קידום אפקטיבי ואיכותי במיוחד.

המטרה של קידום אתרים

מטרת תהליך קידום אתרים, הוא קידום של ביטויים בגוגל, על מנת לחשוף את האתר, לביטויים הרלוונטיים אותם מחפשים הגולשים. הערך הסופי של קידום אתרים, הוא ליצור את הפעולה הרצויה באתר, על פי הגדרתה מראש, כגון: פניות מהאתר, רכישות ועוד. כדי להשיג מטרות אלו, צריך לבחון את כל התהליך, החל מהביטויים אותם מקדמים, ניתוח התנועה באתר ועוד.

בחירת חברה מקצועית לקידום אתרים

קידום אתרים בגוגל, דורש ידע וניסיון רב, לכן יש חשיבות רבה, בבחירת החברה איתה יתבצע הקידום. חשוב לבחור חברה, שתצלח את משימת קידום האתר, על פני כל המתחרים באותו התחום.

מהו אתר המתאים לקידום בגוגל

רוב האתרים הקיימים היום, ניתנים לקידום, אולם חשוב לדעת, שגוגל נותן משקל רב, להתנהגות הגולשים באתר, מהירות האתר, מבנה האתר, ואף תוכן האתר ואיכותו. לכן, חשוב להקפיד, על אתר איכותי וטוב, אשר מספק לגולשים, את המענה הטוב ביותר בתחומו, כדי להיות המובילים על פני המתחרים.

שירות קידום אתרים אצל uliels יניב אוליאל

ממה נהנים לקוחות קידום אתרים, אצל ulielsיניב אוליאל:

  • קידום אתר בשקיפות מלאה – הלקוח הוא חלק מתהליך קידום האתר, ולכן הוא שותף בכל צעד שנעשה, במסגרת התהליך.
  • אמון הדדי ושיתוף פעולה – שיתוף פעולה טוב בין הלקוח לבין מקדם האתר, הוא משמעותי ואף חיוני ביותר, להצלחת הפרויקט כולו.
  • קידום אתרים מקצועי ואיכותי בגוגל – אצלuliels יניב אוליאל, קיים דגש על עבודת קידום אתרים מקצועית, איכותית ומעמיקה, אפקטיבית לאורך זמן, ומשיגה את היעדים שהוגדרו מראש.
  • מעקב ומדידת ביצועים – לאורך תהליך קידום האתר, נעשה שימוש בכלים ומערכות מתקדמות, למדידת הביצועים, למעקב ולניתוח הנתונים. זאת לצורך שיפור מתמיד, של פעילות קידום האתר.
  • דיווחים שוטפים – דוחות SEO מפורטים, ליווי צמוד ודיווחים שוטפים ללקוח, לאורך כל התהליך, על כל שינוי משמעותי, במסגרת קידום האתר בגוגל.
  • תוצאות והשגת מטרות – תוצאות משמעותיות ועמידה במטרות, התייחסות לפעילות האתר המלאה, להשגת חשיפה מקסימלית בגוגל.

מתי מתאים לפרסם בגוגל

ברשת החיפוש של גוגל, מומלץ להשתמש כשיש התכנות גבוהה לכך, שהעסק שלכם מהווה מענה לצורך של הגולש. מנגנון הפרסום מתבסס על כך, שהלקוח הפוטנציאלי מחפש באופן אקטיבי, מילת חיפוש מסוימת, ומוצגת לו מודעה רלוונטית. במקרה והעסק שלכם מצליח לקלוע בדיוק, לחיפושו של הגולש – הרווחתם. קידום אורגני הוא יעיל, רק לאחר פרק זמן ארוך יחסית, של מספר חודשים במקרה הטוב.

מתי כדאי להשתמש בקידום ממומן

הקידום הממומן בגוגל אדס, אפקטיבי מאוד כבר מהרגע הראשון. כדאי להשקיע בקידום ממומן, כאשר נדרשות תוצאות מידיות, וניתן לשלבו יחד עם קידום אורגני, כדי לייצר המרות נוספות. בנוסף, ניתן להשתמש בקידום ממומן, כצעד משלים להשקת מוצר חדש או מבצעים מיוחדים.

מתי כדאי להשתמש ברשת המדיה של גוגל

ברשת המדיה של גוגל, ניתן להשתמש כאמצעי עיקרי או תומך, לקמפיין חיפוש. לדוגמה, ניתן באמצעות קמפיין החיפוש, לחשוף לקוחות פוטנציאליים לעסק שלכם, מבלי שלקוחות יחפשו אותו באופן ספציפי. באמצעות קמפיין רימרקטינג, ניתן למקד את הפרסום בגוגל לקהל גולשים, אשר ביקר בעבר באתר העסק שלכם, בין אם הם הפכו ללקוחות העסק ובין אם לא, ולהציג בפניהם ברשת המדיה והחיפוש, מודעות פרסום הייחודיות עבורם.

השירותים במסגרת פרסום בגוגל

קיימים מספר שירותים, הניתנים במסגרת פרסום בגוגל:

  • מודעת גוגל – כאשר לקוחות פוטנציאליים מחפשים פתרון או מוצר, קיימת הזדמנות אחת לתפוס את תשומת ליבם. מודעת גוגל היא תורה שלמה, כיוון שהיא צריכה להיות קולעת, מושכת, וצריכה לעמוד בתנאי הפרסום.
  • פרסום ברשת המדיה – באנרים הפוגשים את הלקוח שלכם ברחבי האינטרנט, יכולים לשמש כאמצעי רימרקטינג לסגירת עסקה, וגם לחשיפה למוצר או שירות, בהתאם לתחומי ההתעניינות של הגולש.
  • קמפיין shopping – מתאים ומשתלם לאתרי מסחר בינוניים או גדולים. נדרשת מומחיות כדי לנהל קמפיין מסוג זה, ורק מעט חברות בארץ כבר התמקצעו בו.
  • קמפיין ייעודיים, Apps, YouTube ועוד – גוגל מציעה קמפיינים נוספים רבים, בהתאם למטרות, האמצעים, והמדיה שברשות המפרסם.
  • בניית דפי נחיתה ובחינת אתר או עמודים קיימים – קמפיין מעולה בגוגל, תלוי לא רק במערכת הפרסום, אלא גם בעמוד אליו מועבר הגולש. עמוד זה מוכרח להיות מושלם, הן מבחינת חווית המשתמש והן מבחינת האלגוריתם של גוגל.

Uliels יניב אוליאל

קידום אתרים אורגני בגוגל דורש ידע נרחב, אולם יותר מכול, הוא דורש ניסיון רב בתחום הניסוי והטעיה, לכן חשוב ביותר, לבחור עבור קידום האתר שלכם, חברת קידום אתרים וותיקה ובעלת ניסיון רב. ulielsיניב אוליאל, פועלים בתחום קידום האתרים, כבר למעלה מעשור. Uliels יניב אוליאל ממוקדים בהצלחה שלכם, דבקים במטרה, בעלי סבלנות רבה, ומחפשים תמיד פתרונות נוספים, במקרה ואחד לא מצליח. לחברת Uliels יניב אוליאל, צוות מסור, שכל אחד מאנשי הצוות הוא מומחה בתחומו, וביחד הם מנהלים מספר עסקים משגשגים באינטרנט. החברה השתתפה בשנים האחרונות, בכנסים רבים בארץ ובעולם בנושא השיווק הדיגיטלי, ואם תחליטו להפוך לאחד מלקוחותיה, תוכלו להיות בטוחים ש ulielsיניב אוליאל יובילו אתכם להצלחה ואף לרווחה כלכלית.